تاریخچه منجوق میوکی

تاریخچه منجوق میوکی

منجوق میوکی

آشنایی با برند منجوق میوکی

برند منجوق میوکی

حتماً برای شما نیز یک خرید موفق و مطمئن بسیار مورد اهمیت است. عمدتاً افراد برای اینکه یک محصول با کیفیت و عالی را خریداری کنند به سراغ برندهای معتبر می‌روند. اما چرا برند معتبر؟ در واقع برند معتبر به واسطه‌ی تجربه‌ای که در طی چندین سال از فروش محصول با کیفیت به دست آورده است به یک برند معتبر تبدیل شده است. خوشنامی یک شرکت در زمینه تولید محصولی خاص همچون ضمانت نامه‌ای کتبی برای مشتریان ایفای نقش می‌کند. در بازار منجوق و ابزارآلات مورد استفاده در این حوزه نیز کیفیت فاکتور بسیار مهمی است. یکی از برندهایی که در این صنعت نامی درخشان دارد برند میوکی است. منجوق میوکی نیز مانند برندهای دیگر در هر حوزه‌ای تاریخچه‌ای از آغاز تا به اکنون دارد. برند میوکی در طی چندین سال تجربه کاری، به واسطه‌ی تولید منجوق‌ها و محصولات با کیفیت و متنوع جایگاه ویژه‌ای در جهان پیدا کرده است. قدمت این برند نزدیک به 60 سال بوده و همانند تمامی برندهای معروف و قدیمی دنیا تاریخچه‌ای دارد. در ادامه این مطلب به شرح تاریخچه این برند می‌پردازیم.

 

تاریخچه منجوق میوکی

حدود 60 سال پیش، شخصی ژاپنی به نام سیچی کاتسوکا برای اولین بار چندین منجوق

منجوق میوکی

 کریستالی را دید. زیبایی این منجوق‌های کریستالی به گونه‌ای بود که توجه سیچی را به آن‌ها جذب کرد. همین موضوع سبب شد تا در سال 1949 یادگیری ساخت این دانه‌های کریستالی را آغاز و تمام وقت خود را صرف آن کرد. در نهایت اشتیاق سیچی برای ساخت این مهره‌های زیبا و با کیفیت به پسرش هیروشی نیز منتقل شد. هیروشی با اضافه کردن نوآوری خود به اشتیاق پدرش سیچی شروع به طراحی و تولید انواع مدل‌های منجوق و مهره کرد. این نوع آوری منجر به تأسیس شرکت میوکی شد. میوکی به عنوان اولین شرکت موفق ژاپنی به تولید انبوه مهره و منجوق به کار در این حوزه ادامه داد.

توسعه و محبوبیت منجوق میوکی

از آن سال‌ها تا به اکنون میوکی به حرکت نوآورانه هیروشی ادامه داده است. میوکی در طی این چندین سال با طراحی و تولید انواع مدل‌های جدید و شگفت انگیز مهره‌ها و منجوق‌هایی مانند دلیکا، تیلا، و منجوق‌های شش ضلعی در این حوزه جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌است. میوکی همواره به مشتریان خود متعهد است که طراحی و تولید مهره‌ها و منجوق‌های جذاب و زیبا را ادامه دهد. منجوق‌های کریستالی برند میوکی به دلیل کیفیت بالا، درخشندگی و یکدست و یک اندازه بودن خود به عنوان یک استاندارد جهانی در این حوزه شناخته و در نظر گرفته می‌شود. منجوق و مهره‌های این برند به دلیل کیفیت و تنوع بالا همواره مورد توجه طراحان مد، هنرمندان و طرفداران منجوق است.
اما مسئله قابل توجه در مورد برند میوکی ناشناخته بودن این برند در ایران است. برخلاف خارج از ایران که میوکی حرف اول را می‌زند، این برند در ایران ناشناخته است. علی‌رغم کیفیت، تنوع و مرغوبیت بالا آن‌طور که باید مورد استقبال نیست. تنها دلیل هم ناشناخته بودن است. ما در این مقاله سعی داریم تا قدمت و تنوع محصولات این برند را برای شما شرح دهیم.

تنوع محصولات میوکی

این برند دارای محصولات فراوانی است. تنوع محصولات میوکی شامل انواع منجوق‌های مختلف است. تنوع رنگ و لعاب کاری در منجوق‌ها بسیار قابل توجه است. در ادامه لیست این محصولات آورده شده است:

دلیکا

منجوق دلیکا

 

تیلا

 

تیلا کد 406FR

 

نیم تیلا

نیم تیلا کد 406FR

 

کوارتر تیلا

کوارتر تیلا کد 190

 

ملیله کامل

ملیله کامل سایز ۹ میل کد 456

 

ملیله شکسته

ملیله شکسته سایز ۱۱

 

منجوق گرد

منجوق گرد

منجوق دلیکا

یکی از محبوب‌ترین محصولات برند میوکی منجوق دلیکا است. این محبوبیت به دلایل مختلفی است. تنوع رنگ، یکدست و یک اندازه بودن، کاربرد و قابلیت آن در جواهردوزی است. اما اشتباهات و ابهاماتی در خصوص این محصول وجود دارد. در ادامه به تفصیل به این ابهامات می‌پردازیم.

تفکر اشتباه، آیا دلیکا همون منجوق میوکی است؟

صنعت جواهر دوزی در ایران نیز قابل توجه است. از انواع منجوق و سنگ‌ها برای جواهردوزی بر روی لباس‌ها و یا ساخت انواع زیورآلات همچون دستبند، گردنبند، بند عینک و … استفاده می‌شود. برندهای مختلف و متنوعی در حوزه تولید منجوق و انواع مهره‌ها فعالیت می‌کنند. نظر به این موضوع منجوق دلیکا در طی این چندسال در ایران مورد توجه فعالین این حوزه قرار گرفته است. اما مسئله قابل توجه در این مورد ناشناخته بودن برند میوکی است. افرادی که از این محصول استفاده می‌کنند به اشتباه دلیکا را یک برند می‌دانند. این تفکر اشتباه باعث شده است تا دیگر محصولات میوکی ناشناخته بماند. درست مثل ریکا که نام اولین برندی بود که مایع ظرفشویی تولید کرد و به اشتباه همگان ریکا را نام محصول می‌دانند. لازم به ذکر است خدمت دنبال کنندگن میوکی‌لند عرض کنیم که دلیکا یکی از چندین محصول برند میوکی است. دلیکا به واسطه کاربردی بودن، بیشتر شناخته شده است، همین امر سبب شده تا عموم افراد به اشتباه آن را یک برند بدانند تا یک نوع محصول که تولید برند میوکی است. اگر به دنبال خرید منجوق دلیکا و یا آشنایی بیشتر با دیگر محصولات این برند هستید کافی‌ست به قسمت محصولات فروشگاه میوکی‌لند مراجعه کنید.

میوکی‌لند تنها واردکننده مستقیم محصولات میوکی

میوکی لند

برای اینکه بتوانید محصولات میوکی را خریداری کنید بهترین راه خرید از واردکننده معتبر این برند است. میوکی‌لند به عنوان تنها واردکننده مستقیم محصولات این برند در ایران فعالیت دارد. شما می‌توانید برای خرید و یا آشنایی بیشتر با این محصولات به سایت میوکی لند مراجعه نمائید. این فروشگاه امکان خرید حضوری را نیز برای شما عزیزان فراهم نموده است. در نظر داشته باشید که خرید محصولات این برند تنها در صورتی که از این فروشگاه خرید کنید تضمین کیفیت و صحت محصولات است.

ارسال نظر

بازگشت به بالا